Uitdaging
Nadat Greenwheels werd overgenomen door Volkswagen Financial Services en Pon, spraken ze de ambitie uit om het bedrijf verder te ontwikkelen en het klaar te stomen voor de 21e eeuw. Greenwheels gaf ook aan dat ze zowel particuliere als zakelijke klanten wilden bedienen.


Onze oplossing
Om Greenwheels in staat te stellen te groeien en hun activiteiten uit te breiden, lag de nadruk vooral op hoe de nieuwe, innovatieve, digitale oplossing zich moest gedragen bij de eindgebruikers.
Bekijk de video:
We hebben een digitale oplossing ontworpen die bestand is tegen piekverkeer en om kan gaan met specifieke gebruikersbehoeften. Gebruikers kunnen tijdens elke fase van het boekingsproces contact leggen met Greenwheels via de verschillende dashboards.

We hebben een geavanceerd, volledig op maat gemaakt digitaal platform gebouwd dat specifiek gemaakt is voor het delen van auto’s. Daarnaast hebben we ook een frontend applicatie platform gebouwd, gebaseerd op React.
Resultaten
Aan het woord

Het gebruikersgemak van onze site en de app bepalen ons succes.”