Uitdaging

Hoe bepaal je of je een nieuwe klant aanneemt of niet? Voor veel bedrijven is dit een beslissing die wordt genomen door een handjevol mensen dat niet altijd het volledige overzicht heeft. Om te helpen bij het maken van zulke beslissingen heeft Graydon INFO gevraagd om het Graydon Beslissingsmodel te ontwerpen en te bouwen.
Oplossing
Advisory
Samen met Graydon hebben we een meerjarige innovatiestrategie gedefinieerd om nieuwe producten op de markt te brengen en zo het marktaandeel te vergroten.
Strategy
We hebben een flink aantal nieuwe digitale producten en diensten ontworpen en deze gevalideerd en getest met de eindgebruikers van Graydon.
Delivery
We hebben een beslissingsmodel en een platform opgeleverd dat het bedrijf in staat stelt om potentiële klanten op uniforme, efficiënte en vriendelijke wijze te beoordelen d.m.v. van tevoren bepaalde criteria.
Resultaten
273
Het aantal actieve klanten dat is aangesloten via het nieuwe model
170%
Afname in time-to-market tijd
€920k
Het bedrag dat deze nieuwe contracten vertegenwoordigen
“De filosofie van INFO om agile producten te ontwikkelen sluit naadloos aan bij onze visie om oplossingen snel te realiseren terwijl de klant ons doorlopend van input voorziet.”
Richard Ates, Director Product Development, Graydon